 |
www.wofhoryzont.fora.pl War of Future
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michal
Administrator
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 0:10, 26 Gru 2008 Temat postu: Pilot |
|
|
Pilot (pl)
pilotów dzielimy na dwie kategorie: a) garażowcy, b) profesjonaliści.
a) Garażowcy (gar)
od profesjonalistów różnią się tym, że oprócz umiejętności pilotażu różnych pojazdów i polotów posiadają także zdolność naprawiania i budowania ich. Często pracują dla szmuglerów pilotując ich statki. Najlepszym przykładem garażowca jest Han Solo. Przewagę nad pof daje im lepsza znajomość pojazdu/polotu. Mają +2 w rzutach spornych na pokładzie ich statku i -1 na obcych statkach, oprócz sytuacji , w której już wcześniej naprawiali ów obcy statek lub mieli min. jeden dzień na zapoznanie się z nim. Wtedy rzuty są neutralne.
b) Profesjonaliści (prof)
uwielbiają się przechwalać, mimo iż ich zdolności nie często są wyższe od zdolności gar. Zazwyczaj słabo znają swoje pojazdy/ poloty. Na wszystkich statkach ich rzuty są neutralne.
Wszyscy piloci szybko się uczą i dla wszystkich podstawową bronią jest pistolet. Pl zaczyna grę z: strojem lotnika (model XXw. A.C.) + gar: worek lotniczy z ubraniami, zapasem żarcia, ulubioną książką i portretem ukochanej oraz skrzynka narzędzi; prof: taki sam worek z podobną zawartością oraz szczęśliwa skórka od banana
Kostka życia: gar- K8
prof- K6
pl ma plusy do: inteligencji i celności + : gar: zręczności i techniki
prof: reflexu i charyzmy
pl ma minusy do: wytrwałość, budowa, wola, szybkość
Umiejętności na poziomie:
1) gar: unik (1)[1], podrywanie dziewczyn (1)[1]*,
prof: -II- , -II- ,
2) gar: +1 do techniki, unik (1)[2],
prof: obsługa karabinów (1)[1], unik (2)[1],
3) gar: orientacja w terenie (1)[1], obsługa karabinów (1)[1],
prof: +1 do reflexu, orientacja w terenie (1)[1],
objaśnienia:
(x) ilość na dzień
[x] poziom umiejętności
*piloci po każdym levelu mają: podrywanie(1)[nr. ukończonego levelu+1]
unik- unikanie statkiem pocisków
obsługa karabinów- przyspieszenie czynności związanych z przygotowaniem karabnów i reloadem, dzięki temu można załadować i strzelć w jednej turze
orientacja w terenie- rozpoznawanie miejsc, znajdywanie punktów na mapie i zapamiętywanie drogi - pl może spytać MG gdzie sie aktualnie znajduje (oczyiście w świecie gry )
podrywanie- pl wybiera kogo i rzuca K20. Na 1 lev. próg wynosi 19 potem spada o 1 co 2 lev.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Michal dnia Nie 0:12, 28 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zajdel
Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 13:12, 26 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Fajna postać, ale czemu podrywanie dziewczyn. ( z początku myślałem, ze podrywanie samolotu do góry ;p )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Michal
Administrator
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 23:43, 27 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Oni zawsze tak robią . Zwłaszcza pielęgniarki...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kenjik
Administrator
Dołączył: 18 Gru 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:16, 28 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Opisz dokładniej umiejętności ( ile plusów dają, dokładnie co robią).
Bo na razie nic nie wiadomo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|